^^ Ytterligare en dålig rubrik :P

-- [email protected] --

Ja, det e nog jag som e jäkligt dålig på rubriker, men ida e bättre så ni får stå ut med mina knasiga XP
Vill bara påminna om att ge oss nåt att göra ^^
Så skicka beställningar och välj ut av som vi gjort!
Tyvärr blir det svårt att hålla denna underbara uppdatering när skolan börjar, då ida börjar 6:an och jag, (disa) börjar 7:an (A) men 1 header/vecka SKA vi ha :)
Ida börjar redan på onsdag denna veckan, men  jag har nåra extradagar på mig, tills på måndag nästa vecka :P Fast jag har å andra sidan liiite mera läxor så jao :P
men ge oss lite tips så vi kan förbättra våra headers till den "Höga klassen" som någon tycker vi ska ha :P
Och snälla, ge oss nåt att göra! :D

Kramizz Disa å Ida <333


Undrar du något?
Kontakta oss via mejl!
-- [email protected] --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0