*..*

Hej, nu har jag varit hos Ida en stund, kul!

Vi fick en header gjord, men flömmiga som vi va så kladdade vi mest ^-^

Hade kul iallafall, Ida lägger nog upp nåt senare hoppas lilla jag (mihh)

Här kommer iaf en från mig!



Textsnitt byts ut om ni vill, säg bara till när du beställer!

och ja, här e våran mailadress;

[email protected] <--(:

Har åxå gjort en mall om ni vill beställa;

Mall för egen beställning:

Min blogglänk:
Min mail: (skriv in så att bara vi kan se den så slipper du spam)

Bakrundsfärg:
Ev. Mönster:
Bilder:
Bloggnamn/text:
Utseénde på bloggnamn/text:
Citat/slogan:
Utseénde på citat/slogan:
Animerat:
Vad och hur animeringen ska se ut:
Övrigt:





Mall för beställning av färdig header:

Min blogglänk:
Min mail: (skriv in så att bara vi kan se den så slipper du spam)

Vilken header?:
Ditt bloggnamn:
Ev. Citat/slogan:
Ev. Bilder:





Skicka antingen via mail eller som en kommentar! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0